Vodafone Nederland brengt Retail en BTL activiteiten onder bij de \NEBOKO Groep. (TBWA\NEBOKO, \NEBOKO RETAIL en \NEBOKO DOWNTOWN).
Een uitgebreide oriëntatie is aan de keuze niet vooraf gegaan. Eva Ruiz, hoofd merk en marketingcommuncatie bij Vodafone Nederland, zegt: 'Na het kennismaken met een aantal bureaus bleek al snel dat NEBOKO de beste partner is voor onze Retail en BTL communicatie. NEBOKO’s kracht om transactionele campagnes op een geïntegreerde manier aan te pakken past perfect binnen onze strategie. Ik kijk er naar uit om samen te werken met dit creatieve team en mooi werk neer te zetten.’
Vodafone zette in december vorig jaar het lead agency They aan de kant en kondigde aan om met een nieuw bureaumodel te gaan werken. Vodafone neemt vanuit het interne brand-team de regie in handen en gaat werken met verschillende specialistische bureaus. Vodafone zei toen wel samen te blijven werken met Achtung!, als een van deze specialistische leveranciers. Neboko Groep is de volgende specialist die Vodafone inschakelt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!