ReclameWeek neemt Identity Matters over

Het Dozijn Uitgeefprojekten, uitgever van onder meer Reclameweek, heeft met Audax en Art View overeenstemming bereikt over de overname van Identity Matters en begint voorts een op de nieuwe media gericht maandblad.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De hoofdredactie van het zes maal per jaar verschijnende IM, waarvan hoofdredacteur Dirk van Ginkel onlangs opstapte, is in handen van Nicolette Hogerzeil, tevens hoofdredacteur van Reclameweek. Gusta Winnubst, partner bij PPGH JWT-Colors, is op ad interim-basis aan de hoofdredactie van IM toegevoegd.

Het Dozijn zet ook de activiteiten voor van het jaarboek Creative Red Book. Er wordt niet expliciteit gemeld dat dit ook is overgenomen van Audax/Art View.

De uitgeverij start deze maand voorts het maandblad RW FreeWare, ecxclusief gericht op de nieuwe media.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie