Van der Wilk (foto rechts) is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de innovatieve producten van de medialabels (Starcom en Zenith). Daarnaast moet hij de bruggenbouwer zijn naar de digitale en creative labels binnen de groep. Van der Wilk richt zich hierbij vooral op de pijlers data, insights en content. Hij was hiervoor Chief eXperience Officer binnen Starcom.
Michel Tiggelman komt van Vizeum, waar hij business director was. Hij krijgt bij Publicis One dezelfde functie.
Cornelie Weller, Chief Media & Integration, noemt de aanstelling van de twee 'een logische volgende stap om de unieke propositie verder vorm te geven. Hiermee stellen wij de wensen en behoeften van onze huidige én toekomstige opdrachtgevers voorop. Publicis One is voor hen de ideale one-stop shop.'
Beide benoemingen op sleutelposities volgen op de recente aanstelling van Gert Jan Timmer als Business Lead directeur van Leo Burnett in Nederland.
Publicis One tuigt sinds afgelopen voorjaar de Nederlandse organisatie op.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!