Premium

Pickwick wil met nieuwe campagne thee drinken weer sociaal maken

De campagne werd ontwikkeld door TBWA\Neboko.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens zijn mensen te veel afgeleid voor een goed gesprek onder het genot van een kop thee. Daarnaast worden gesprekken volgens het theemerk &;minder diepgaand&;, omdat mensen constant met elkaar in contact staan.

Om hier iets aan te doen lanceert Pickwick een nieuw concept: Tea Topics. Als onderdeel van de campagne drukt Pickwick originele vragen op zijn eigen theelabels. Elk label bevat een andere vraag, waardoor een verrassend gesprek makkelijk op gang kan worden gebracht.

Daarnaast kunnen consumenten op de Facebook-pagina van Pickwick eigen vragen insturen. De meest originele vraag wint een eigen Pickwick-theelabel.

De campagne wordt vanaf 22 september uitgerold via TV, POS, Facebook en de eigen website.

De casefilm:

De commercials:

Credits
Verantwoordelijk bij Pickwick (JACOBS DOUWE EGBERTS Nederland): Ellen van der Linde, Elianette Prakken

Bureau: TBWA\NEBOKO

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie