Oud-Metro salesbaas begint mediabureau

Simon de Best is gestart met DB Media & Marketing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

DB Media & Marketing richt zich op mediaplanning, -strategie en inkoop voor middelgrote adverteerders. 

De Best: &;Na jarenlang met marketeers en communicatieprofessionals van merken en bedrijven om tafel te hebben gezeten, merkte ik vooral bij middelgrote adverteerders - met doorgaans een beperkter mediabudget - een sterke behoefte aan meer aandacht voor hun mediavraagstukken. Op deze groep richt DB Media & Marketing zich voor zowel lokale, regionale en landelijke media.

De Best heeft daarnaast de ambitie met zijn bureau uit te groeien tot &;hét mediabureau voor branded content samenwerkingen&;. 

De Best werkte eerder voor media-exploitanten Wegener, Telegraaf Media Groep en Metro waar hij salesdirector was. Daar vertrok hij .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie