Olivier Klönhammer keert terug bij 180 Amsterdam

De voormalig managing director van Glassworks Amsterdam gaat aan de slag als head of production.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Nederlands-Amerikaanse Olivier Klönhammer heeft ruim achttien jaar ervaring in de creatieve industrie bij Amerikaanse en Europese creatieve bedrijven. Klönhammer verruilt Glassworks voor met de ambitie &;180 Amsterdam terug te brengen naar het centrum van de internationale reclamebranche’.

Eerder werkte Klönhammer voor 180 Amsterdam, Wieden+Kennedy Amsterdam, Anomaly en Discovery Networks International.

‘De terugkeer bij 180 Amsterdam voelt als een warm bad’, aldus de kersverse head of production Klönhammer. ‘Veel mensen ken ik nog, maar ik zie ook een hoop nieuwe gezichten, waardoor er een goede mix ontstaat van expertise en ervaring. Wat iedereen bij elkaar brengt is de aardige sfeer, het grote talent en de drive om te werken voor de meest ambitieuze merken.’

Volgens Al Moseley, president en chief creative officer van 180 Amsterdam, was het aantrekken van Klönhammer nodig om de volgende stap te kunnen zetten. Moseley: ‘Zijn unieke visie, creativiteit en uitstraling passen bij de ambitie van ons bureau. In de constant evoluerende multi-channel omgeving van vandaag de dag, heb je veel energie en ambitie nodig voor de functie van head of production, wat ons uiteindelijk bracht bij Klönhammer.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie