NOVA knipt en scheert communicatiebureau

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor de tweede dag op rij berichtte NOVA (; ;het akkoord van Schokland&;">dag 2)over wat ze inmiddels Schoklandgate noemt (excuses, ik heb de woordspeling ook niet bedacht). Na de politieke reacties over specifiek de zaak Koenders wordt er ingezoomd op onder meer hetgeen voor die 750.000 euro is gedaan. Met de vraag of ambtenaren dat niet gewoon zelf kunnen doen: "Ambtenaren kunnen toch ook zo'n feestje in Schokland organiseren?". En wat blijft er dan over van 'ons' werk? Ga dan maar eens het nut van speeddaten verdedigen.

Natuurlijk, je moet altijd kritisch zijn op je eigen werk en het werk dat je uitbesteedt. Maar wat blijft er over als het nut van communicatie wordt besproken in de publieke opinie? De NOVA-uitzending gisteravond ging langs de randen van die publieke beoordeling. De invalshoek was de verantwoording van de 7,5 ton van BKB. En echt belachelijk werd het niet gemaakt. Maar toch voelde ik me er ongemakkelijk bij. Want tja, speeddaten. Tja, besloten, exclusieve bijeenkomst.

Is enthousiasme naar directie/ opdrachtgever dan genoeg? Of moet er meer bij komen? Zo ja, iemand suggesties?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie