Premium

Noise ontwikkelt nieuwe Bonduelle-campagne

Het groentemerk speelt met het inzicht dat gezond het 'nieuwe genieten’ is.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

lanceert de geïntegreerde campagne &;The Original Superfood&;, die ervoor moet zorgen dat exotische bonen door een bredere doelgroep gegeten gaan worden.

Daarom (her)introduceert Bonduelle drie originele superfoods: cannellinibonen, kikkererwten en zwarte bonen. De bonen van worden gepositioneerd als de superfood voor de massa. Door alle aandacht voor ‘hippe superfoods’ als quinoa, wordt vaak vergeten hoeveel vezels, eiwitten, ijzers en antioxidanten bonen bevatten.

Met de campagne wordt een , waar consumenten recepten met de originele superfoods kunnen vinden.

De campagne is vanaf maandag 12 oktober te zien via online video’s, banners, advertenties en point of sale-materialen.

Credits
Verantwoordelijk bij Bonduelle: Nathalie Brugel, Tamara Schuitvlot
Strategie, creatie & realisatie: NOISE
Online productie: NoProtocol
Fotografie: Jeroen van der Spek
Food styling: Fresh Ideas
Sound design: Sounds Like A Plan
Voice-over: Birgit Schuurman

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie