Gerard Moussault (43) is met ingang van deze maand aangesteld als Managing Director van NMPi Benelux, het van origine Britse bureaumerk waarin in oktober vorig jaar de agency activiteiten van DQ&A zijn opgegaan. Zowel DQ&A als NMPi zijn onderdeel van incuBeta Group.
Moussault heeft meer dan vijftien jaar ervaring in de online wereld. Hij werkte onder meer bij Sanoma, VNU Media en eBay waar hij verantwoordelijk was voor online media en strategie & development. In 2012 stapte hij over naar IPG Mediabrands waar hij leiding gaf aan Cadreon, het label voor programmatic solutions.
Moussault: 'Na vijf jaar met veel plezier bij IPG Mediabrands te hebben gewerkt, ben ik erg blij met deze volgende stap. Er was direct een match in verwachtingen en ambitie. Deze functie biedt mij een geweldige kans om ons met NMPi duidelijk te onderscheiden en sterke groei te laten zien.'
Rick van Boekel (ceo NMPi Benelux): 'Door het aantrekken van Gerard hebben we een speler van formaat aan ons snel groeiende internationale team kunnen toevoegen. Zijn kennis van de adverteerderszijde in combinatie met een business consultancy achtergrond en ervaring in het opbouwen van programmatic activiteiten is uniek.'
Na de lancering vorig jaar in de Benelux zet het bedrijf sterk in op internationale expansie. Deze week opent het een derde kantoor in Zürich.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!