Met deze campagne wil Brabant zich nationaal en internationaal op de kaart te zetten. De kosten: 200.000 euro.
Het merk Brabant dat gistermiddag in Hilvarenbeek werd gepresenteerd door een stuurgroep van zeven prominente Brabanders. is bedoeld om te laten zien dat de regio meetelt in Nederland, maar ook daarbuiten. Economisch maar ook op het gebied van toerisme, cultuur, sport en onderwijs.
RTL-presentator Albert Verlinde, Brabants ondernemer en eigenaar van V&V entertainment in Den Bosch is een van de leden van de stuurgroep. ‘Een kwart van de Nederlandse economie draait op Brabant, dat mag ook wel eens gezegd worden.’
Met de campagne wil de provincie onderscheid maken tussen high touch en high tech. High touch staat voor de gezelligheid en gemoedelijkheid van Brabant. De High touch voor de innovatie en techniek. Het merk biedt communicatiemogelijkheden voor organisaties en instellingen om hun eigen identiteit kracht bij te zetten. Bij de campagne werd een beeldmerk gepresenteerd, een autosticker met de letters NB. Binnenkort wordt gestart met een advertentiecampagne.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!