Nieuw tussendoortje: Corny

Sinds begin mei ligt een nieuw tussendoortje in de winkels met de naam Corny. Opvallend is de introductiecampagne, waarin het merk zichzelf niet al te serieus neemt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is een noten/chocoladereep die verkrijgbaar is in de varianten amandel/witte chocolade en pinda/melkchocolade. In de introductiecommercial is een recalcitrant konijn te zien die een remake zingt van de jaren negentig-hit 'Me So Horny' van de 2 Live Crew. De commercial is gemaakt door Fitzroy.

Hier de credits:
Copywriter: Merlijn van Vliet
Art Director: Wouter Vanhaeren
Creative Director: Marnix Tiggeloven
Strategic Director: Jur Baart
Project Manager: Nazli Parlayan
Production agency: Will Producties (wearewill.nl)
Producer: William Griffioen (wearewill.nl)
Director: Maikel van der Laken
Post Production: Postoffice.nl and Fido.se
Animation: Fido.se

Let ook op de manier waarop het merk aan de man wordt gebracht: 'half nuts, half corny'. Vertaal dat maar eens in het Engels...

De komende weken toert een Corny cheerleaderteam door het land om op straat Corny aan de man te brengen met een Corny-yell en Corny-choreografie. Corny is verkrijgbaar bij 225 filialen van Albert Heijn.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie