Komt het ooit nog goed tussen Nuon en haar klanten? Als het aan het energiebedrijf ligt niet. Nu weer een kortingsactie van het 36th International Film Festival Rotterdam die in het klantenkrantje staat aangekondigd en een wassen neus blijkt te zijn.
"K O R T I N G: Ontvang 2,50 korting op de entree van het Filmfestival me de speciale voordeelpas. Alléén voor Nuonklanten. Kijk snel op www.Nuonwintergids.nl." Zo gedaan natuurlijk.
En doorklikken naar de aanbieding, om daar te vernemen:
"De actie op deze pagina wijkt helaas af van de aanbieding op pagina 14 van de Nuon WinterGids. Nadat het magazine gedrukt was, bleek de aanbieding inhoudelijk niet te kloppen. Onze welgemeende excuses hiervoor."
Het is nog erger, niet alleen klopt de aanbieding niet; er is helemaal geen aanbieding. Nuon kan niet anders doen dan verwijzen naar de kortingpas van het festival zelf, die iedereen kan bestellen:
"Ga je zeker meer dan zes films bekijken, dan is het voordelig om de Tijgerpas aan te schaffen. Daarmee krijg je namelijk ? 3,- korting per film (tickets kosten normaal ? 8,-). Bestel je 'm vóór 10 januari, dan heb je de pas vóór zaterdag 20 januari in huis. Ook ontvang je de Tiger Alert: de gratis IFFR-emailnieuwsbrief. Klik hier om de voordelige Tijgerpas te bestellen."
Fouten maken doet iedereen, ik niet op de laatste plaats. Maar verzin dan iets om het goed te maken, toch? Maar snel weer terug naar de keuken voor de oliebollen de pan uit rijzen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!