Gisteren hadden we een overzicht van de Top10 van meest bekeken postings. Vandaag volgt de Top10 van de stukken met de meeste reacties.
Opmerkelijk: het stuk dat het best scoorde ging over een congres dat uiteindelijk niet doorging, maar wel heel goed was voor het vast stellen van de identiteit van dit blog. Het werd een positioneringsstatement.
Dus: Erwin bedankt!
Consumenten en fans wisten MolBlog ook te vinden. Op het stuk over Senseo-thee kwamen veel consumentenvragen binnen, maar aangezien we geen Consumentenbond zijn, hebben we die grotendeels weer weggehaald.
Het stuk over Borsato werd gekaapt door zijn fanclub die niets van de milde kritiek begreep op hun ster. Ook daar zijn de meest vreselijke scheldpartijen weggehaald en niet meegeteld.
Top10 MolBlog Meeste Reacties 2006:
1. Congres: heeft het merk nog toekomst? 78 reacties
2. Verschijnt Pitch wel of niet deze maand? 75 reacties
3. Een klap(zoen) voor Buys! 51 reacties
4. Ik drink geen Amstel 46 reacties
5. De nieuwe MolBlog is er! 43 reacties
6. L'Oreal, mag ik even spiegelen? 40 reacties
7. 'Waarom moet elke marketeer opeens in Second Life?' 40 reacties
8. Senseo-thee 36 reacties
9. Klanten boos over hoge prijs voor Coca-Cola 34 reacties
10. Borsato: rode rakker of kapitalist? 34 reacties
Ik wens jullie allemaal een uiterst goed 2007 toe en zie jullie graag weer terug in het nieuwe jaar.
Wij gaan gewoon door.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!