Oxyme maakt gebruik van digitale onderzoeksmethodologie, waarbij sociale activiteiten gekoppeld worden aan bedrijfsprestaties.
Het ontwikkelde de Digital Sentiment Index (DSI), een nieuwe tool om de online waarde van een merk ten opzichte van concurrerende merken te meten.
DSI staat volgens Oxyme op gelijke voet met KPI’s als verkoopcijfers en marktaandeel en geldt in een groeiend aantal Fortune 500 bedrijven als doelstelling.
Han de Groot, ceo van MetrixLab: ‘We kunnen onze klanten nu ook de kennis en expertise bieden in analyse van sociale media.
Directeur Joep Arts van Oxyme: ‘Door de integratie van Oxyme in MetrixLab zijn social media-analyses niet meer een ‘wereld op zichzelf’ maar is het onderdeel van een groter geheel.’
Met deze overname heeft MetrixLab 450 marketinganalisten en onderzoeksprofessionals in dienst en een netwerk van 150 social media-analisten verspreid over de VS, Europa en Azië.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!