Onze poll ging dit keer over de druk die retailers uitoefenen op A-merken. Aanleiding is een boek van Paul Moers waarin hij de opkomst van private brands signaleert.
Hij geeft de retailers met hun merken meer toekomst dan veel A-merken.
Wij namen de stelling in: 'Als marketeer moet je wegwezen bij de A-merken. De toekomst ligt bij de private brands!'
Ruim eenderde (37 procent) van de marketeers is het daar mee eens: je kunt er veel meer leren, zeggen ze: groeien met name.
Maar de meeste marketeers (63 procent) vinden het onzin: ze denken dat de A-merken zich zullen wapenen tegen de druk van de retailers en wel weer wat nieuws verzinnen.
In totaal stemden 78 mensen.
Onze nieuwe poll gaat over MolBlog. We groeien lekker, maar vragen ons af wat nu het ideale aantal berichten op deze blog is. Tien? Of toch maar zes? Of mogen het er wel 20 zijn?
Laat het ons weten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!