In haar nieuwe functie gaat zij zich bezighouden met contentcreatie en -marketing voor diverse klanten.
De Liefde studeerde Communicatie aan Inholland en Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en startte in 2011 bij hyperlokaal nieuwsplatform Dichtbij als community manager voor verschillende regio’s. Daarvoor deed ze (web)journalistieke ervaring op bij Boomerang en CJP.
Op de redactie van foodmagazine delicious. was ze vervolgens verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van de sociale media-activiteiten. 'Door de kennis die ik in mijn vorige functies heb opgedaan, ken ik het belang van het bieden van relevante, nieuwswaardige content en weet ik deze op de juiste platforms in de gewenste vorm te delen', aldus De Liefde. 'Bij Mediatic hoop ik mijn liefde voor (digital) branding en storytelling tot uiting te kunnen brengen.'
Over Mediatic
Het contentmarketingbureau bureau is gevestigd in Amsterdam en is voornamelijk werkzaam voor klanten in de branches IT, HR, Automotive, M&A en advocatuur. Daartoe behoren onder meer AFAS Software, Fujitsu, TelecityGroup, Alphabet Autolease, U-Center en MUNT Hypotheken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!