Hiervoor zijn de specifieke urls van zowel de grote groepen Huis & Inrichting, Kinderen & Baby’s en Kleding als kleinere groepen beschikbaar gemaakt.
De toevoeging van bid urls binnen de exchange omgeving maakt het geautomatiseerd inkopen gerichter en transparanter. Adverteerders kunnen campagnes targeten op umfeld. Ook wordt het makkelijker om binnen de Marktplaats Exchange campagnes met een performance doelstelling te monitoren en te optimaliseren.
Robert Franke, hoofd mediabureaus & exchange Marktplaats Zakelijk: “Met het openstellen van de bid urls is het alsof we zevenendertig websites met een geheel eigen publiek hebben ontsloten binnen de exchange. Hiermee bieden we adverteerders de mogelijkheid om heel gericht te selecteren en vergroten we de impact en relevantie van de getoonde boodschappen.
De uitbreiding ging in december van start met enkele adverteerders in soft launch. Improve Digital faciliteert Marktplaats Zakelijk in het optimaliseren van het aanbod in de Marktplaats Exchange.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!