Beerthuizen zegt: ‘De afgelopen jaren is er een enorme toename waar te nemen van allianties tussen merken die elkaar willen versterken. Zo’n partnership biedt de mogelijkheid om op een andere, meer betekenisvolle manier over het merk te vertellen. Het aangaan van allianties is echter niet eenvoudig en vereist zowel bij het kiezen van de juiste partners als bij het exploiteren van dat partnership de nodige kennis en kunde, met name op het gebied van strategie (welke partner/platform past bij mijn merk?), creatie (hoe wordt dat partnership ingevuld?) en executie (hoe haal ik maximaal rendement uit het partnership dat ik ben aangegaan en hoe organiseer ik dat binnen mijn onderneming?)’
bigplans wil bedrijven daarbij dus gaan helpen. Naar eigen zeggen werkt bigplans op dit moment al voor Achmea, AkzoNobel, De Lage Landen International, Ernst & Young, Freo, Sikkens, Simpel en de Staatsloterij. Het bureau is gevestigd in Hilversum.
Beerthuizen was eerder actief bij bureau 2008 en 2009. Daarvoor zat hij tien jaar bij TBWA\Brand Experience Company. Hij werkte ook voor het adviesbureau Sponsoring Advies Groep (van 1990 tot 1997, destijds onderdeel van FHV/BBDO) en voor het sportmarketingbureau Pro Sport (van 1988 tot 1990, destijds onderdeel van PPGH/JWT).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!