De commercial is bedacht en ontwikkeld door Joe Public.
Met de vernieuwde positionering wil het merk 'het goede begin van de dag' claimen, vol optimisme, positieve energie en een Maaslander-ontbijt.
In de commercial zien we een fotografe die zich voorbereid op haar reis naar Nieuw Zeeland, maar na een gezellig ontbijt met haar gezin haar planning uit het oog verliest. Het nieuwe campagnethema wordt doorgevoerd in alle communicatiemiddelen, waaronder een activatie op locatie in Nieuw Zeeland.
Credits
Klant: Maaslander
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Verantwoordelijk bij klant: Leontien Koster, Bregtje van Aalten
Creatie: Antoine Houtsma, Bart Oostindie
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Accountproducer: Denise Willigers
Productiemaatschappij: Caviar
Producer: Monique van Beckhoven
Regisseur: Keith English
Offline editor: Taco Arts
Postproductie: The Ambassadors
Muziek/geluid: FC Walvisch