In de categorie Music & Sound wordt gekeken naar de uitvoering, toepassing en reproductie van muziekstukken en geluidseffecten in creatieve uitingen voor merken.
De London International Awards is de Britse tegenhanger van de Cannes Lions, waar internationale excellentie in advertising, digital, production, design, music & sound en technology wordt gevierd.
‘Merken en muziek hebben elkaar nodig’, volgens de kersverse voorzitter Van Maarschalkerweerd. ‘Merken kunnen daarmee een much-needed platform creëren voor artiesten. Voor merken zelf is muziek een manier om op emotioneel niveau contact te zoeken met doelgroepen. Het is steeds makkelijker geworden om muziek op verschillende manieren in te zetten, maar om dit creatief en waarheidlievend te doen blijft een uitdaging.’
Van Maarschalkerweerd neemt in de jury plaats met:
Sam Ashwell - Head Sound Engineer / Creative Partner, 750mph, London
Scott Cymbala - Owner / Partner / Executive Producer, MassiveMusic, Los Angeles
Tom Jucarone - Partner/President, SoundLounge, New York
Abby Sie - Sound Designer, Song Zu, Sydney
Rani Vaz - SVP / Director of Music, BBDO New York, New York
Brian Yessian - Partner / CCO, Yessian Music – NY/Detroit/LA/Hamburg
Tot 10 mei kunnen bureaus en adverteerders hun werk insturen. De jurering vindt – enigszins verrassend – in Las Vegas plaats van 6 tot en met 13 oktober. De winnaars worden op 8 november in London bekend gemaakt. Meer informatie is te vinden op de LIA-site.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!