Sinds maart vorig jaar heeft NISB een aantal commerciële activiteiten ondergebracht in een nieuwe besloten vennootschap, NISB Consult. Lambriks is aangetrokken om deze activiteiten stevig en verantwoord te laten groeien. NISB Consult richt zich op vijf onderdelen: de ‘vitale werknemer’, lokaal sport- en beweegbeleid, opleidingen en trainingen, sponsoring van de beweegcampagne 30minutenbewegen, fitproducten en speciale projecten. Lambriks is als commercieel manager lid van het MT, naast Clémence Ross (directeur), Erik de Winter (manager bedrijfsvoering) en Remco Boer (manager programma’s). Lambriks heeft een brede ervaring in marketing en sport: naast zijn functie als commercieel manager bij Checkit (een search engine mediabureau) heeft hij gewerkt bij Wall Nederland, Vitesse Gelredome, Trefpunt Sports and Leisure Marketing, Nike Benelux en Holland BV. NISB is het Nederlands kennis- en innovatie-instituut dat aanzet tot sport en bewegen om participatie, leefbaarheid en gezondheid te bevorderen. Het instituut doet dat met de uitvoering van programma’s als het Nationaal Actieplan Sport en Bewegen en het diabetes-preventieprogramma BeweegKuur, naast de meerjarige campagne 30minutenbewegen en structurele programma’s.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!