KLM-passagier stapt naar Reclame Code Commissie

De KLM is voor de Reclame Code Commissie gedaagd, omdat de luchtvaartmaatschappij een misleidende campagne zou hebben gevoerd over de vernieuwde business class.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Kern van de zaak is dat KLM adverteert voor de vernieuwde business class die echter nog maar in enkele toestellen van de vloot voorkomt. Reizigers belanden voor het zelfde hoge bedrag nog in de oude business class, aldus De Telegraaf. De volledige intercontinentale vloot blijkt pas komende zomer met de nieuwe business class te zijn uitgerust. Het ging een zakenman uit Bloemendaal te ver en hij stapte naar de RCC. De zaak dient op 27 februari. KLM betreurt de klacht. "Uiteindelijk wordt in de campagne ook gewezen op het feit dat niet alle toestellen over de nieuwe business class beschikken", aldus een woordvoerder.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie