Hij was pas net algemeen directeur bij MTV Networks, maar vertrekt nu toch per 1 januari 2009 naar G-Star.
Joris Aperghis wordt bij G-Star Chief Marketing Officer en wereldwijd verantwoordelijk voor alle marketing activiteiten van het jeansmerk.
Niels Baas, lid van de Nederlandse MTV-directie, neemt begin 2009 de taak van general manager van MTV Networks Nederland over.
Joris Aperghis (40) over zijn nieuwe aanstelling bij G-star en het vertrek bij MTV Networks Nederland: 'Wereldwijd eindverantwoordelijk zijn voor een aspirationeel merk is een lang gekoesterde droom van mij.
'Na ruim 3 jaar vertrekken bij MTV Networks lijkt snel, maar als ik terugkijk ben ik absoluut tevreden over hetgeen ik achterlaat. Ik hoop nog vaak bij MTV over de vloer te komen, als klant of anderszins'.
Niels Baas (35) geldt als één van de 'kweekvijvertalenten' van MTV Networks. Baas begon ruim vijf jaar geleden als account director op Advertising Sales, en had daarna leidinggevende functies als Channel Director TMF en Head of Digital Media. Hij is thans verantwoordelijk voor alle creatieve en productie-afdelingen van de Nederlandse operatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!