In Nederland wordt fantastische software gemaakt voor marketing, e-commerce, CRM en analytics. De Marketing Technology Start-up Award geeft de makers van deze marketingsoftware de erkenning die zij verdienen, en brengt ze in contact met marketeers die op zoek zijn naar innovatieve marketingtechnologie-oplossingen.
Aanmelden kan tot woensdag 12 november, 12:00 uur. Om mee te dingen naar de prijs, dienen bedrijven:
- Jonger te zijn dan 5 jaar
- Software maken voor marketing, commerce, CRM en/of analytics
- Een duidelijke vorm van onderscheid bieden
- Bewezen hebben dat de software in een behoefte voorziet
De voorlopige lijst telt inmiddels 27 inzendingen. Bekijk ze hier: #nav1280=9774">www.marketingtechnology2015.nl
Een deskundige jury, onder leiding van Niels van Aalten, partner Technology Fund Holland Venture, stelt vervolgens een shortlist samen van 3 kanshebbers. Zij mogen hun case pitchen tijdens het Marketing Technology 2015-congres. Dit congres wordt op 1 december aanstaande voor de tweede maal georganiseerd door CRUXDigital, ism Adfo Groep en AutomatiseringGids.
Mediacheque van €25.000 Het publiek bepaalt de uiteindelijke winnaar, die een mediacheque ontvangt van Adfo Groep en marketingadvies van CRUXDigital, ter waarde van € 25.000,-.
Het Marketing Technology 2015-congres is het grootste, jaarlijkse event over tools en technieken voor de toekomstgerichte marketeer. Het congres geeft overzicht en praktische tips over de praktijk van marketingsoftware- en tools. Locatie: Inn Style Maarssen. Bekijk de site voor het programma en de sprekers: www.marketingtechnology2015.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!