De campagne, die zich richt op de individuele behoeften van de klanten van Ziggo, is vanaf vandaag te zien op de Nederlandse televisie.
In de commercial staan de individuele levensverhalen van de vriendengroep uit eerdere Ziggo campagnes centraal.
Ondanks het feit dat Menno, Christoffel, Souf, Nico en Freek verschillende levens hebben - en daarbij behorende wensen voor bundels - zijn ze nog steeds met elkaar verbonden:
ZIGGO IEDER Z'N LEVEN
De soundtrack is geproduceerd door MassiveMusic en ingezongen door Ellen ten Damme.
Marnix Vriend, campagne manager bij Ziggo, legt uit: 'Omdat elk leven anders in elkaar zit denken wij dat de oude manier van indelen is niet meer van deze tijd is. Ziggo is daarom de eerste die op een andere manier naar de bundels kijkt. Het gaat hierbij niet zozeer om een uitbreiding van de vaste bundels, maar om aandacht voor de daadwerkelijke behoeften van mensen.'
Ziggo biedt vanaf nu naast de drie bundels SamenCompleet, AltijdOveral en GewoonGoed, de optie om via de Bundelkiezer zelf een pakket samen te stellen.
Menno Schipper, creative director DDB & Tribal Amsterdam: 'De manier waarop wij in de commercial de focus leggen op de zeer verschillende levens van de vijf vrienden illustreert hoe Ziggo inzoomt op haar klanten en de verschillende behoeften die zij hebben om toch met elkaar verbonden te blijven.'
Credits:
Eindverantwoordelijk bij Ziggo: Berend Smeets, Marjolein Hoorn, Marnix Vriend, Karin Witteveen
Productiemaatschappij: 25FPS
Regisseur: Diederik van Rooijen
D.O.P.: Menno Westendorp
Producer: Wikke van der Burg, Kiek Beljaars
Editor: Stanley Kolk
Grading: The Ambassadors
Online: The Ambassadors
Soundstudio: Soundcircus Kees Kroot
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!