Hypotheekverstrekker BLG Wonen doet aan herpositionering

In de nieuwe campagne draait het om persoonlijke aanpak.

In de campagne van BLG Wonen - ontwikkeld door Energize - laat de hypotheekverstrekker haar persoonlijke aanpak zien.

BLG Wonen en Energize werken sinds juli 2015 samen aan de herpositionering van het merk. Dit resulteerde in een geïntegreerde campagne die, voor het eerst in het 60-jarige bestaan van het bedrijf, naast financieel adviseurs ook actief op de consument gericht is.

De campagne - waarin verschillende doelgroepen in uiteenlopende situaties worden geportretteerd - laat zien dat BLG Wonen er écht voor iedereen is. Via tv- en radiocommercials, online advertising, sociale media, print, website en een nieuwe huisstijl, laat BLG Wonen zien waar ze voor staat.

Vanuit de centrale gedachte in de nieuwe merkpositionering is - in samenwerking met designbureau Dog&Pony - ook gewerkt aan een nieuwe Corporate Identity voor BLG Wonen.

Alle commercials en credits vindt u terug op

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie