Ik heb me echt kapot geërgerd aan alle hypocriete aandacht voor Matthijs van Nieuwkerk en de Vista-introductie. Maar in plaats van die ergernis van me af te schrijven, heb ik alle ophef gewoon genegeerd.
Ook heb ik me geërgerd aan alle publiciteit over 'Doe Maar de Musical' in RTL Boulevard. Niet omdat Albert Verlinde toevallig ook producent van die musical is maar vooral omdat ik het niet zo op musicals heb en ik vind dat dat musicalkliekje van Doe Maar af had moeten blijven. Maar ook die ergernis hield ik voor me.
Wat fijn dan als Arno Gelder vandaag in zijn AD-column deze twee zaken koppelt en een heerlijk stukje tekst aflevert. Hoogtepunt uit z'n column: "De Volkskrant ? laatste primeur: het uitroepen van de arbeidersrevolutie door Pieter Jelles Troelstra in 1918 ? kreeg bijval uit onverwachte hoek."
Natuurlijk heeft Gelder meer dan gelijk. Maar hij vergeet 'ons communicatiemensen' op de donder te geven. Ja, inderdaad, het is niet slim van Van Nieuwkerk. Maar ik geloof voor geen centimeter dat dit de reden is dat DWDD hier aandacht aan besteedde. Op het moment dat zelfs het NOS Journaal 5 minuten besteedt aan een introductie, kun je er (hopelijk) wel vanuit gaan dat het nieuwswaardig genoeg is. En wat doen wij? Zelfs hier op Molblog? Een beetje zeuren op Van Nieuwkerk in plaats van een grootse introductiecampagne op vakinhoud te beoordelen...
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!