Hoe Darre van Dijk creatief werk bedenkt voor Coca-Cola

Executive Creative Director van Ogilvy geeft kijkje in de keuken tijdens Adfo Live.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is de creatieve baas bij Ogilvy Amsterdam. Zijn lijst met awards is lang, telt er inmiddels 150. Waarvan 8 Cannes Lions (ook een Grand Prix), Clio’s, Epica’s, ADCN-lampen en San Accenten. Voor campagnes van onder andere CenterParcs, XS4ALL en Dela.

Darre maakt onderdeel uit van het internationale Ogilvy-team dat werk levert voor de Coca-Cola Choose Happiness campagne in Europa. En daar gaat hij tijdens Adfo Live iets over vertellen, samen met Guido Rosales , Integrated Marketing Communications Director bij Coca-Cola.

Kom ook naar Adfo Live, 15 en 16 september

Met ruim 100 verschillende sessies in twee dagen komen op Adfo Live alle onderwerpen voorbij die het werk van de marcomprof sterk gaan beïnvloeden, vandaag en morgen. Social pr, customer journey, digital engagement, marketingtechnology… Meer weten over ? Ga naar de site en .

Kaarten voor het event kosten 99 euro, maar abonnees van Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie mogen er gratis in.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie