Darre van Dijk is de creatieve baas bij Ogilvy Amsterdam. Zijn lijst met awards is lang, telt er inmiddels 150. Waarvan 8 Cannes Lions (ook een Grand Prix), Clio’s, Epica’s, ADCN-lampen en San Accenten. Voor campagnes van onder andere CenterParcs, XS4ALL en Dela.
Darre maakt onderdeel uit van het internationale Ogilvy-team dat werk levert voor de Coca-Cola Choose Happiness campagne in Europa. En daar gaat hij tijdens Adfo Live iets over vertellen, samen met Guido Rosales , Integrated Marketing Communications Director bij Coca-Cola.
Kom ook naar Adfo Live, 15 en 16 september
Met ruim 100 verschillende sessies in twee dagen komen op Adfo Live alle onderwerpen voorbij die het werk van de marcomprof sterk gaan beïnvloeden, vandaag en morgen. Social pr, customer journey, digital engagement, marketingtechnology… Meer weten over Adfo Live? Ga naar de site en schrijf je in.
Kaarten voor het event kosten 99 euro, maar abonnees van Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie mogen er gratis in.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!