Groupon biedt excuus aan

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Groupon erkent dat de forumspan waarvan Molblog uit eigen gelederen afkomstig was. Het zou een geïsoleerd incident zijn geweest, waarbij slechts één medewerker betrokken was. Marketing manager en woordvoerder Lilian Doets biedt haar excuses aan naar allen die zich door de bewuste post geraakt voelen. De verantwoordelijke medewerker is op staande voet ontslagen.

De mail van Lilian Doets: "Groupon betreurt ten zeerste dit op zich staande incident. Groupon hecht als online bedrijf veel belang aan het op een transparante manier inzetten van sociale media. De medewerker die de bewuste posts heeft geplaatst is daarbij duidelijk tegen de gedragsregels van Groupon ingegaan. Dit gedrag accepteren wij niet en als gevolg ervan werd het arbeidscontract per direct beëindigd. Het incident vond enkel en alleen in Nederland plaats en betrof geen andere Groupon landen. Groupon wil zich bij deze nogmaals verontschuldigen naar allen die door de bewuste post geraakt zijn. Wij doen er alles aan om te zorgen dat dit in de toekomst nooit meer kan voorvallen."

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie