Premium

Grolsch Kornuit viert de hopoogst

Alfred International viert met tweede Kornuit-campagne de Cascade hop.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de commercial wil het verhaal vertellen achter de frisheid van Kornuit pils. Met sfeervolle beelden van een oogstfeest geeft de tv-commercial de emotie en kernwaarden van Kornuit weer: een pils voor de energieke twintigplusser die graag op stap gaat met vrienden, nieuwe dingen wil ontdekken en tegelijkertijd kwaliteit en vakmanschap waardeert.

Oogstfeest
Onder het motto &;behoud het goede, maar blijf ontdekken&; refereert Kornuit in de nieuwe tv-commercial naar het rijke verleden van het ambacht bier brouwen. Het traditionele oogstfeest staat daarbij centraal - met inbegrip van kampvuren en een oogstprinses. Geheel in lijn met de traditionele oogstfeesten, geeft Kornuit tussen 13 en 30 juni elke dag kaarten weg voor diverse muziekfestivals via .

De commercial wordt uitgezonden op televisie en is ook te bekijken op YouTube.

Credits
Eindverantwoordelijk klant: Gisela Rule, Adam Murphy, René Borggreve
Bureau: ALFRED International
Concept: Andrew Maaldrink, Nick Plomp Creative Directors: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
Copywriter: Andrew Maaldrink
Art Director: Nick Plomp
Account Manager: Budi Gonzalez de Chaves & Mette Ouborg
Strategie: Marcel van Wing & Kelly Philipse
RTV producer: Sophie van Pelt Regisseur: Job van As
Productiemaatschappij: In Case Of Fire Producer: Paul Brand
Production Manager: Mira de Steur
Editor: Kim Hinrichs, Michael Horvers
D.O.P.: Daniel Bouquet
1st Assistent: Marc van der Bijl
Focus Puller: David van Berg
Phantom Operator: Robbert van Dijk
2nd Assistent: Casper van Oord
Data Handler: Beer Ravenhorst
Art Director: Jantien de Wilde
Set Designer: Justine Bakker
Art. Dep. Assistant: Boudewijn Bots
Wardrobe: Nicole de Werk
Hair & Make-Up: Gerry Ann Schets
Styling Assistant: Puck Visser
Bierspecialist: Frans Dekker
Post Production: Captcha
Colour grader: Barry Clarke
Compositor: Greg Verweijen
Post Production Producer: Marcel Oudendijk
Music artists: Sunday Kids, Massive Music/Massive Talent
Sound design: Sebastiaan Roestenburg, The Ambassadors

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie