Gastblogger van deze week: Geldolph A. Heyning van the NameWorks

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Geldolph Heyning (1958) is algemeen directeur van , een internationaal bureau, dat zich uitsluitend bezighoudt met de ontwikkeling van merknamen, op corporate- en product/dienst niveau.

The NameWorks heeft eigen vestigingen in Nederland, Italië (Milaan) en strategische allianties in het Verenigd Koninkrijk (Londen) en Duitsland (Berlijn).

Heyning studeerde Marketing en Economie in Londen (College for the Distributive Trades & London School of Economics) en Nederlands en Internationaal Recht in Amsterdam en Berlijn (UvA en F.U Berlin), aangevuld met postdoctorale opleidingen in strategisch merkmanagement en merken- en modellenrecht. Na ruim 15 jaar ervaring als o.a. marketing directeur en directeur van internationale ondernemingen in Londen, Berlijn en Milaan, is Heyning in 1998 toegetreden als algemeen directeur van The NameWorks.

De creatieve leiding van dit bureau is in handen van zijn broer Robert Jan, terwijl Geldolph verantwoordelijk is voor de strategische-, juridische en zakelijke aspecten van de onderneming.

Heyning is gastdocent aan o.a. de RUG (doctoraal Economie, richting merkmanagement),
de Academie voor Management Groningen (postdoctoraal merkmanagement en strategisch communicatie management) en de Hanze Hogeschool Groningen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie