FinchFactor, in 2009 in Amsterdam opgericht met de ambitie om 'Europe's leading expert in reputation management and brand amplification for the creative innovation industry' te worden, is de afgelopen twee jaar stormachtig gegroeid, licht oprichter en ceo Kerrie Finch de benoeming van Louise Brierley-Ingham toe: het aantal klanten verdubbelde de afgelopen twee jaar tot meer dan 25, het aantal medewerkers groeide van 6 naar 14, FinchFactor opende een vestiging in Londen en bereidt zich voor op het openen van een kantoor in de Verenigde Staten. De klanten van het bureau zijn verspreid over de wereld gevestigd, van Sao Paolo, Londen en Stockholm tot Amsterdam, New York en Singapore.
Brierley-Ingham werkte de afgelopen 10 jaar in de PR-wereld in Londen en Amsterdam, waarbij zij zich richtte op innovatie en ondernemerschap. Ze kwam twee jaar geleden naar FinchFactor als communications director op klanten in Amsterdam en Londen, waaronder 180 Amsterdam, DDB & Tribal Amsterdam, MediaMonks en The Next Web.
In haar nieuwe rol wordt zij verantwoordelijk voor het verzilveren van de reputatie van het bureau binnen Europa, new business en klantrelaties.
Kerrie Finch noemt Louise Brierley-Ingham van groot belang voor de groei van FinchFactor. 'Sinds de dag dat ze bij ons kwam heeft Louise zich een waar ambassadeur getoond van grensloze top-communicatie binnen onze industrie. Opdrachtgevers vertrouwen en respecteren haar. Ze is extreem goed in het bouwen van multi-disciplinaire teams die samenwerken met onze klanten op hun weg naar succes. Het was een "no-brainer" om deze positie voor haar te creëren als onderdeel van de uitbreiding van FinchFactor.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!