FCCE sluit Chinese deal rond The Entertainment Experience

Het Nederlandse mediabedrijf FCCE heeft een overeenkomst gesloten met Heilongjiang Loong Media Group om het crossmediale format The Entertainment Experience naar China te brengen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bij The krijgen jonge talentvolle makers of &;gewone mensen met ambitie&;, de kans om samen te werken met een team van prominente entertainmentprofessionals. In Nederland was dat het filmproject waarmee regisseur Paul Verhoeven de film Steekspel maakte. Het crossmediale format won in het voorjaar een International Digital Emmy Award in Cannes. FCCE – het bedrijf van Justus Verkerk en René Mioch – heeft de deal gesloten via het kantoor in Hong Kong.

De overeenkomst betekent allereerst dat er – net als in Nederland – een topregisseur wordt benaderd die de Chinese versie van The Entertainment Experience moet gaan leiden. Daarnaast gaan FCCE en Heilongjiang Loong meer content samen ontwikkelen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie