Door de overname krijgt de vlaggenfabrikant toegang tot de markt voor de bedrukking van harde materialen en winkelaankleding.
De acquisitie gaat gepaard met een uitgebreid investeringsprogramma. Zo wordt binnenkort de nieuwste Durst printer geïnstalleerd bij de Zoekermeerste drukkerij.
Naast eigen productie heeft Imaba een professionele logistieke service met kennis op het gebied van van winkelinrichting. Deze plaatsingsservice biedt volop kansen op synergie met de plaatsingsdienst van Faber Vlaggen. Om de verbreding van het productassortiment ook in de naam te laten weerklinken werd de naam Imaba Grafische Bedrijven gewijzigd in Imaba Visual Experience. Martin Koppelaar, ceo Faber Group: “ Door het productaanbod van Faber en Imaba samen te voegen ontstaat een compleet pakket voor binnen- en buitenreclame en kunnen we onze klanten one stop shop aanbieden.”
Door de aankoop van Imaba groeit de Faber Group in 2015 naar € 40 miljoen omzet en 400 medewerkers.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!