Creatief bureau Dear uit Amsterdam meldt vier nieuwe klanten, waaronder zorgverzekeraar VGZ. De eerste multimediale campagne voor dit merk zal al in de komende weken zichtbaar zijn. Het huidige thema van VGZ blijft daarbij
gehandhaafd: ‘Voor goede zorg zorg je samen’.
Ook werkt Dear aan een communicatieplatform die de regionale zender RTV NH bekend en geliefd moet maken onder een breder publiek in Noord-Holland.
Verder is na een pitch de Duitse online start-up Shakem klant geworden. Op shakem.com kun je dankzij handige en innovatieve tools snel en gemakkelijk je eigen social video’s creëren. Binnenkort gaat in Duitsland de eerste above the line-communicatie live. Andere Europese landen volgen later.
Tot slot koos deGoedkoopsteNotaris.nl (een merk van DGN Groep) voor de strategische en creatieve voorstellen van Dear. Als eerste wordt er gewerkt aan ideeën om de vergelijkingssite onder de aandacht van een groeiende doelgroep te brengen. Het motto: ‘Bespaar ’es op de notaris’.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!