Creatief 'Adoptieplan' CBS Outdoor

CBS Outdoor biedt reclamebureaus de zijkant van 50 bussen aan ter creatieve adoptie. Bureaus die meedoen aan het zogenoemde Adoptieplan krijgen twee kwartalen lang een bus onder hun hoede waarop ze gratis mogen adverteren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

CBS Outdoor spreekt over de buszijkanten als een nieuwe productvorm: de Sidevue XL.

Het initiatief biedt reclamebureaus de gelegenheid om de creatieve mogelijkheden van busreclame te benutten.

Vorig jaar wierp het Adoptieplan vruchten af voor DDB: de Achmea-campagne met een achteruitrijdende leverde het bureau een Gouden Leeuw, een Gouden ADCN Lamp en de Interbest Grand Prix op. CBS Outdoor ziet de campagne als een lichtend voorbeeld van de ludieke mogelijkheden van busreclame.

Bureaus kunnen zich tot 1 juni 2009 aanmelden bij

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie