Campagne van de dag: WTF Moet Ik Zeggen? van DubbelFrisss

DubbelFrisss is de dienst 'WTF moet ik zeggen' begonnen om jongeren te helpen face to face te praten in plaats van via het beeldscherm.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zo&;n 80 procent van de jongeren spendeert ruim 15 uur per week aan sociale media. Hierbij durven jongeren vaak meer te zeggen dan in een face to face gesprek.

De mobiele website  is een digitale &;wingman&; die relevante en grappige ideeën geeft om een gesprek aan te knopen en op gang te houden. Hiermee wil Dubbelfrisss, net als met het drankje, verfrissing bieden op de momenten dat dit het hardst nodig is. Eerder deed het merk dit al met de &;Love Gun&;, een mobiele flirt app.
 

Credits
Klant: DubbelFrisss
Concept en creatie: ACHTUNG!
Productie: SuperHero Cheesecake
Sound design: Big Orange
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie