Cabinepersoneel roept reclameboodschappen om

Het is al jaren heel normaal dat merken adverteren in vliegtuigen. Wie kent niet de advertenties in de inflight magazines, de gesponsorde hoofdsteundoekjes (hoe heten die dingen) en de zakjes met nootjes met een logo van een telecomoperator.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de een stuk over , dat stewardessen reclameboodschappen laat omroepen door de intercom, wanneer bijvoorbeeld de passagiers tijdens turbulentie in de riemen zitten. Bank of America maakt bijvoorbeeld reclame voor haar Visa creditcard. Cabinepersoneel van concurrent USAirway krijgen van Bank of America zelfs en premie van $ 50,- voor een nieuwe creditcard klant.

Wat is de volgende stap? Deze turbulentie wordt u aangeboden door Rennies? Een extra tussenstop om die leuke tax free winkel te bezoeken?

Commercie aan boord is prima, maar de attentie voor het cabinepersoneel tijdens de veiligheidsdemo is al laag te noemen. De volgende keer, staat het cabinepersoneel in geval van calamiteiten, te roepen dat ik het vliegtuig moet verlaten en denk ik, ach het zal wel een reclameboodschap zijn :-)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie