In tegenstelling tot wat er links en rechts beweerd wordt, geloof ik helemaal niet dat bloggen dood is.
Of dat alle bloggers het niet-meer-zo-nieuwe-speeltje zat zijn...
Het FD had gisteren ook weer een stuk over 'ploeteren in de blogosfeer'. En ik word ook weer aangehaald als degene die het helemaal zat is.
Ja, het is vreselijk veel werk en het liefst zou ik een paar gekken op afstand verpulveren, maar voor de rest is het best leuk om te doen.
Het is direct en heel erg snel. En zoals ik in het begin al meende: je staat zo lekker dicht op je doelgroep.
Misschien moeten we alleen af van dat begrip: blog. Dat doet me toch te veel denken aan persoonlijke observaties wat de kat vandaag weer gegeten heeft of hoe lekker meneer X met mevrouw Y gezoend heeft.
Voor een zakelijke site als MolBlog met de input van deskundigen is er nog steeds plek. Ik geloof alleen niet meer zo in het bereiken van de massa. De eerste keer werd ik wild van het aantal bezoekers op een stukje over H&M. Inmiddels toch meer dan 1,3 miljoen keer bekeken!
Maar nu weet ik: we worden heel goed gevonden door consumenten, maar niemand zit te wachten op al hun persoonlijke ellende met bedrijven als KPN, Ziggo of UPC.
Ik denk ook niet dat alles kort hoeft te zijn of diepgravend. De mix maakt het leuk. Het gaat niet om het absolute bereik, maar om de kwaliteit.
Dus: van mij mag iedere andere blog omvallen, maar wij gaan gewoon door.
Ps: adverteerders voor dit prachtblog met een werkelijk uitmuntend bereik mogen zich bij mij melden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!