Comsui, Belvilla vakantiehuizen en Speurders zijn vorige week een crossmediale campagne (online, print en guerrilla) gestart, waarmee Belvilla vakantiehuizen een nieuwe doelgroep wil aanboren: de mensen die nu nog met hun tent of caravan op vakantie gaan.
Onderdeel van de campagne is een samenwerking tussen Belvilla vakantiehuizen en Speurders.nl. Sinds gisteren is ‘the making of’ de campagne te zien op YouTube. Comsui verzorgde het concept en de realisatie van de campagne.
Op de site van Belvilla vakantiehuizen komt de bezoeker via een actiebutton op de actiepagina. Daarin staat vermeld dat de deelnemer zijn droomvakantiehuis kan winnen als hij of zij zijn tent of caravan te koop zet. Vervolgens kunnen ze dat doen op de online-advertentiesite Speurders.nl, met toevoeging van de slogan: ‘Te koop omdat ik liever naar mijn Belvilla vakantiehuis ga deze zomer’. Speurders.nl promoot op zijn beurt de actie door middel van redactionele aandacht en een actiepagina op hun site.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!