AutoWeek stelt content director aan

Walter van Maren (42) moet de positie van het automotive media cluster verder uit gaan bouwen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Van Maren werkte eerder bij onder meer ID&T (Slam!), Vodafone, KPN en Avro. Wouter Kleinjan, Brand Director Automotive: &;Walter is een professional met ervaring in print, digitale content en media. Hij heeft brede kennis van en ruime ervaring met het succesvol ontwikkelen van vernieuwende content-concepten en contentexploitatie.&;

Walter van Maren zegt: &;Ik kijk er naar uit om samen met het redactieteam de leidende positie van AutoWeek op het gebied van autonieuws en inspiratie verder uit te bouwen en vooral ook het crossmediale domein verder te ontwikkelen.&;

Van Maren is als content director de opvolger van Robert van den Ham, die vorig jaar vertrok en nu uitgever is bij VI.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie