Arthur Clement van Vice Media naar Blue Circle

Clement leidt als als director digital & branded partnerships per 1 juli een nieuw team bij de tv-producent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Blue Circle produceert programma’s als RTL Late Night, RTL Boulevard en Boer Zoekt Vrouw. Om haar creativiteit op alle platformen in te kunnen stelde Blue Circle een geintegreerd team digital & branded partnerships samen. Dat gaat op 1 juli van start onder de leiding van Arthur Clement.

Clement is afkomstig van Vice Media Benelux waar hij als sales director onder andere verantwoordelijk was voor product development, product management en sales. Daarvoor was hij sr. development manager bij RTL Nederland, en was hij intensief betrokken bij de ontwikkeling en realisatie van digitale extensies rondom tv-programma’s als The Voice of Holland en So You Think You Can Dance. 

Georgette Schlick, ceo Blue Circle: &;Blue Circle heeft een geweldig track record als televisie producent. Met de ervaring, het talent en de expertise die we hebben op het gebied van storytelling kunnen wij elk merk, op ieder platform, op alle manieren positioneren. De digitale component hierbij is cruciaal. Ik ben dan ook erg blij dat Arthur met zijn gecombineerde ervaring op het gebied van concept ontwikkeling en digital ons komt versterken.&;

Arthur Clement: &;content is key. Mensen zullen altijd op zoek gaan naar nieuwe verhalen. In deze tijd moet je in staat kunnen zijn verhalen op alle schermen te vertellen. Mijn ervaring ligt bij het maken van digitale transities binnen bestaande systemen. Ik verheug mij er dan ook op om vanuit mijn achtergrond een bijdrage te gaan leveren aan het verwezenlijken van de digitale ambities van Blue Circle.&;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie