Annemarie van Gaal stapt in Bright

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Media-ondernemer en investeerder heeft een belang genomen (10 procent van de aandelen) in TechMedia BV in Amsterdam, de uitgeverij van crossmediatitel Bright.

Annemarie Van Gaal verklaart in het persbericht dat ze gelooft in 'de kracht van de Bright-formule, in de macht van de Bright-lezers en in het talent van Oscar (Kneppers, uitgever en directeur, KF). Zijn er nog meer redenen nodig voor een investering?'

Oscar Kneppers is op zijn plaats natuurlijk ook blij met van Van Gaal: 'Annemarie is een ondernemende investeerder met visie en durf en voegt inhoudelijk massa's bagage toe aan onze groeistrategie, zowel in Nederland als internationaal. Bovendien is het plezierig ondernemen met zo'n zwaargewicht naast je. Zij weet tenminste waar het om gaat in onze sterk veranderende business.'

Bright richt zich primair op 25-plus innovators en trendsetters, mannen en vrouwen met een digitale levensstijl en een 'taste for technology'.

Op verschijnen maandelijks ruim 160 nieuwsberichten, videopostings, blogitems en lezersreacties en trekt maandelijks meer dan 76 duizend bezoekers, zo meldt het persbericht.

Bright verschijnt op dit moment als tweemaandelijks magazine, dagelijkse website en wekelijkse podcast, en lanceert later dit jaar het digitale kanaal Bright.TV.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie