Gisteren was de Amma-uitreiking in een erg warme Beurs van Berlage. Chantal Janzen mocht het aan elkaar praten en deed dat charmant hulpeloos.
Ook was er wat onrust omdat de uitslag bij een aantal genomineerden al bekend was. Dat zorgde dat de spanning wat minder was dan gewoonlijk bij dit soort uitreikingen.
Goed, wie won er?
De Rabobank werd Media-adverteerder van het Jaar.
Zenith Optimedia werd Mediabureau van het Jaar.
Mindshare won met Axe BomChickaWahWah de Beste Media/Middelen strategie.
Beste Monomedia-inzet was voor Initiative voor de Grolsch Llowlog.
Beste Media-stunt ging naar Etcetera met het Elfstedenijs.
Opmerkelijk was dat net als in 2001, 2002 en 2005 de prijs voor Beste Media-innovatie ook dit jaar niet toegekend werd.
Exploitant van het Jaar werd JCDecaux.
En de Carl Lipp Ring prijs voor de derde keer naar Marlene Wickel van Jean Mineur Mediavision. Leuk voor haar, maar enige vermoeidheid treedt hier wel op.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!