Amadea Boneschansker van Lush Cosmetics naar De Vegetarische Slager

Zij gaat zich voor het merk onder meer met content-ontwikkeling bezighouden.

Per 1 mei is Amadea Boneschansker aangesteld als brandmanager bij De Vegetarische Slager. Zij maakt daarmee de overstap van het internationale cosmeticabedrijf Lush Fresh Handmade Cosmetics, waar ze als communicatie- en brandmanager vier jaar verantwoordelijk was voor branding, social media en de kleinschalige goede doelen die vanuit Lush worden gesteund.

Grootste slager ter wereld
Boneschansker werkt direct samen met conceptmaker en directeur marketing Niko Koffeman en marketing & salesmanager Chèr Glaser. Boneschansker moet ervoor gaan zorgen dat De Vegetarische Slager en The Vegetarian Butcher online en offline nog beter gevonden worden. Ze  is verantwoordelijk voor online content, websites, community en social media en is contactpersoon voor pers. Boneschansker: ‘En ik ben verantwoordelijk voor het aandragen en uitvoeren van nieuwe ideeën met het oog op de grote internationale doorbraak van De Vegetarische Slager / The Vegetarian Butcher. Het einddoel is om met De Vegetarische Slager de grootste slager ter wereld te worden.’

Lees hier een eerder interview met Boneschansker in de serie Merken-Estafette (premium content).

 

Foto: Richard Skins

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie