Philips, ABB (installatiemateriaal) en Draka (energie en telecomkabels) komen met een online incentivecampagne om installateurs te stimuleren te kiezen voor ‘innovatieve oplossingen’ onder het mom ‘Wissel op tijd en win de wedstrijd’.
De bedrijven willen dat hun doelgroep duurzame, nieuwe producten op het gebied van verlichting, installatiemateriaal en energie- en telecomkabel gaan gebruiken. Iedere aanschaf van zo’n product uit de selectie levert punten op waarmee installateurs kunnen sparen voor voetbalgadgets.
De campagne ‘Wissel op tijd en win de wedstrijd’ gaat 22 april van start en loopt tot 13 juli.
Philips deed een soortgelijke actie tijdens het Europees kampioenschap voetbal 2012: de campagne ‘Hansie is erbij’ zorgde er volgens het bedrijf voor dat veel installateurs overstapten op LED-verlichting.
De huidige samenwerking met ABB en Draka moet voor een groter bereik zorgen.
NB Ten tijd van publicatie van dit bericht was site nog niet actief.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!