Verzekeraar Interpolis lanceert op YouTube de video ‘Inbreken bij de buren’. Met de korte film wil Interpolis klanten laten zien hoe zij de kans op woninginbraak kunnen verkleinen.
Buren op bezoek
In het holst van de nacht gingen buren Jan en Frederique bij elkaar ‘op bezoek’. De twee Bussumers hadden een missie: zoveel mogelijk van elkaar te stelen. Verborgen camera's registreerden hun inbraak.
Veiligheid vergroten
De film is onderdeel van de Wooncampagne van Interpolis, waarmee de verzekeraar klanten wil laten zien hoe zij veiligheid in en rondom het huis kunnen vergroten. Volgens cijfers van het CBS wordt elke dag 175 keer ingebroken in Nederland. De kans op een inbraak is makkelijk te verkleinen, zegt Interpolis. Bijvoorbeeld door ramen goed dicht te doen, want zo'n driekwart van de inbrekers komt binnen via een open raam.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!