‘Zit je haircut’ gekozen tot slechtste slogan van het jaar

De slechtste slogan van 2016 is ‘Zit je haircut’ van hairsalon en barber Local Heroes uit Utrecht. Deze reclameleus kreeg de afgelopen week de meeste stemmen op de website .   Dit jaar bracht een recordaantal van 8.971 stemmers maar liefst 15.326 stemmen uit.

De volledige uitslag van de verkiezing 2016 is als volgt:

1. Zit je haircut (hairsalon en barber Local Heroes, Utrecht), 21,2%

2. Your shit is my food! (loodgietersbedrijf L.P. Reith, Den Haag) 18,5%

3. Tiet voor een goede BH (lingeriewinkel Hullegie, Epe),14,9%

4. Linger OG Makelt het voor elkaar! (makelaar Linger OG, Amsterdam), 10,2%

5. Wie niet horren wil moet maar voelen (Horrenpartners hordeuren, Lonneker), 8,0%

6. We’re full of crêpe! (mobiele foodtruck Creppies, Vlaardingen), 6,6%

7. Food to Thai for! (Thais restaurant Thai from Sky, Amstelveen), 6,4%

8. Wij spelen open taart (Strik Patisserie, Nijmegen), 5,1%

9. Aad Kentie. Wie kentie niet?! (koffie- en snackcorner Aad Kentie, Rotterdam), 4,5%

10. Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat (houthandel Van Straalen, Utrecht), 4,5%

Iedere paal

De Verkiezing van de Slechtste Slogan van 2016 vond dit jaar voor de vijfde maal plaats. Vorig jaar ging de Blauwe Tegel naar heibedrijf Steenman uit Oosterblokker met ‘Iedere paal gaat erin’. De jaren daarvoor wonnen aannemer Leon Braak uit Velsen-Noord met zijn slogan ‘Een timmer timmert, een tandarts boort… maar wij zitten lekker in Velsen Noord’ en modezaak Jan de Cock met ‘It’s De Cock that makes the man’. Hema de musical met ‘De worst musical ever’ was winnaar van de eerste verkiezing.

De verkiezing is geïnitieerd door het platform slechteslogans.nl, dat op basis van crowdsourcing slogans verzamelt.  

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie