Premium

YouTube lanceert docu over creators

Met de documentaire hoopt het platform marketeers en mediaprofessionals meer inzicht te geven over vloggers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

 wil laten zien wat de explosieve populariteit en stijgende commerciële interesse doet met zijn creators. Daarnaast wil het videoplatform laten zien hoe creators hun jonge doelgroep bereiken en wat merken hiervoor kunnen betekenen. De documentaire is geproduceerd door de Oscar-winnende documentairemaker Nanette Burnstein, in samenwerking met reclamebureau .

Eerder lanceerde YouTube al , waarin creators een podium krijgen om andere creators te inspireren en te informeren. De documentaire moet juist mensen informeren die nog niet zoveel affiniteit hebben met het videoplatform als actieve content creators. 

Naast de documentaire lanceert Anomaly vier korte video&;s met tips over &;hoe je succesvol online engagement creëert&;. The Creators is vanaf 13 maart te zien op YouTube.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie