Weer twee nieuwe MolBloggers!

Het gaat goed met MolBlog. De pageviews en bezoekersaantallen blijven fors stijgen en deze maand zullen we weer over de aantallen van vorige maand gaan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Om het afwisselend en fris te houden breiden we het aantal MolBloggers weer uit.

Nadat ik en al aankondigde, volgen er nu weer twee.

Edward van de Ridder komt van TBWA, waar hij 12 jaar werkte en de laatste 6 jaar als strategy director/partner actief was. Per 1 oktober begint hij een nieuw bureau dat zich bezighoudt met content driven marketing.

Citaat: 'Hierbij gaat het om het realiseren van de juiste content voor merken in de breedste zin van het woord: tv, internet, mobiel, radio, film, print etc.'
Een site heeft hij nog niet.

De tweede nieuwkomer is Bastiaan Krips. Hij is 30 en heeft gewerkt bij Huijskens&Ishta als adviseur corporate communicatie. Sinds 2 jaar is hij oprichter/directeur van , dat zich bezighoudt met joint marketing concepten.

Beiden hebben de afgelopen dagen hun sporen al achter gelaten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie